Mnozí z nás mají v dnešní době náročné povolání jsou pod velkým tlakem. Stres se netýká jen vědomostní stránky, ale i té časové. Vystupování, upravený zevnějšek i doplňky mohou být tedy klíčovým faktorem celého úspěchu pracovních schůzek.
1) Spánek a zdravé jídlo
Před důležitou schůzkou se nezapomeňte dobře vyspat. Není důležité spát dlouho, ale kvalitně. Pokud máte pocit, že samou nervozitou nezamhouříte oči, zacvičte si doma nebo si jděte zaběhat. Zejména u žen je důležité, aby šly spát odlíčené. Pleť se tak v noci lépe regeneruje a ráno budete vypadat svěží.
Ráno si pak dejte teplou vodu s citronem – tato kombinace pročistí váš organismus. K snídani pak zvolte ovoce s jogurtem a ovesnými vločkami. Díky tomu máte jistotu, že snídaně obsahuje pozvolna se uvolňující sacharidy. Nebudete se pak cítit unavení ani přejedení, ale naopak dokážete pohotově reagovat.
2) Dokonalý outfit a doplňky
Že „šaty dělají člověka“ je staré známé pořekadlo, které platí napříč stoletími. Nepodceňte tedy přípravu i po stránce vizuální. Dejte přednost decentnějším barvám, líčení a určitě si neberte nic, co by mohlo působit vyzývavým dojmem.
Na pracovní schůzce nahraďte „pozlátko“ skutečnými znalostmi a ukažte, že máte vše pod maximální kontrolou. Vše si poctivě zapisujte, ať už do počítače, tabletu či obyčejného poznámkového bloku.
Tip: místo obyčejné propisky si s sebou vezměte pero Parker, které vám rovněž poslouží jako vysoce reprezentativní, a přitom praktický doplněk.
V rámci utřídění informací před schůzkou si veškeré postupy a výsledky rozepište. Pro lepší přehled o všech úkolech vám poslouží například nástěnka či magnetická tabule. Další skvělé doplňky, jak si zorganizovat čas i schůzky najdete třeba na Papirnictvipavlik.cz!
3) Úsměv a podání ruky na prvním místě
To, jak se projevíte na začátku schůzky vás bude provázet i nadále. Ruku podávejte vždy napřímo (nikoliv ze strany ani shora). Dbejte na pevný stisk a současně i na oční kontakt a nezapomeňte se mile usmát již při vstupu do místnosti. Tak co, připraveni?